Cautare:    
Categories
Adiva
Aprilia
Benelli
Beta
Bimota
BMW
Bombardier
Buell
Cagiva
Cectek
CPI
CSR
Daelim
Derbi
Ducati
Gas Gas
Generic
Gilera
Hammel
Harley Davidson
Honda
Husqvarna
Hyosung
Italjet
Kawasaki
Keeway
KTM
Kymco
Malaguti
MBK
Moto Guzzi
Moto Morini
Motor Hispania
MTR
MV Augusta
MZ
Peugeot
PGO
Piaggio
Rieju
Sachs
Suzuki
SYM
TGB
Tomos
Triumph
Voxan
Yamaha
Oglinzi universale
  Top » Catalog » Ajutor
Termeni si conditii

Despre site
Domeniul www.oglinzimoto.ro  este administrat de catre S.C. ADAL MOTORS SERVICE S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, sector 5, bd. Unirii nr. 17A, C.U.I. 29845046, nr. Reg. Com. J40/2203/2012.

Program de lucru
De luni pana vineri, intre orele 11:00-19:00 (cu exceptia zilelor nelucratoare/sarbatori legale), procesam toate cererile dumneavoastra (utilizare cos cumparaturi sau mesaje transmise pe adresa de mail office@adalmotorsservice.ro ), intr-un interval de timp intotdeauna rezonabil. De asemenea, va stam la dispozitie si telefonic la 0725.536.332, dar exclusiv pentru informatii. Comanda propriu-zisa se va transmite numai in forma scrisa, conform reglementarilor legale.

De retinut: dupa finalizarea unei comenzi online (cos cumparaturi), primul e-mail transmis este generat automat! Onorarea achizitiei se confirma separat de catre ADAL MOTORS, la scurt timp dupa. 

Preturi produse
Preturile afisate sunt finale, incluzand toate taxele aferente, cu exceptia costului de livrare, care este mentionat separat.

Stocuri
Nu sunt afisate in timp real stocurile produselor din site. Din acest motiv, pot aparea uneori modificari ce vor fi intotdeauna comunicate clientului, inainte de expedierea unui colet sau plata unei sume de bani. 

Cum comand
Pentru a comanda aveti la dispozitie urmatoarele variante:
- utilizati cosul de cumparaturi / veti fi contactat ulterior pentru confirmare;
- trimiteti un mesaj cu solicitarea dumneavoastra la office@adalmotorsservice.ro / veti primi pe mail o oferta de pret.

Comenzile vor fi confirmate de catre ADAL MOTORS  prin e-mail in cel mai scurt timp posibil. Va rugam sa furnizati o adresa de e-mail valida, constant monitorizata, pentru a fi informat in timp util de orice modificare a stadiului unei solicitari/comenzi!

Cum platesc
Platile pentru produsele comandate de dvs. se pot efectua astfel:
1. pentru produse aduse pe comanda speciala - transfer bancar (internet banking, ordin de plata, mandat postal); veti primi pe mail factura aferenta, plus instructiunile de plata (in functie de metoda aleasa). Dupa confirmarea platii, se demareaza procesul de onorare al comenzii.
2. pentru produse livrare din stocul existent in Romania - plata ramburs (in numerar, la livrarea coletului) SAU transfer bancar (internet banking, ordin de plata, mandat postal).
In cazul in care plata a fost deja efectuata, iar comanda nu mai poate fi onorata partial sau in intregime din motive obiective, contravaloarea datorata va fi returnata in contul dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil. In cazul produselor aftermarket (AM) și/sau originale (OEM) aduse pe comanda speciala de la furnizori externi, plata se va efectua exclusiv prin transfer bancar.

Detalii livrare
Livrarea coletelor se efectueaza prin curier rapid, de luni pana vineri, catre orice localitate din Romania, pana la usa clientului. 
La cerere, puteti opta pentru ridicarea personala a coletului de la cel mai apropiat sediu de curierat, in functie de zona geografica.
Taxa de transport este unica, respectiv 15 lei pentru expeditii pe teritoriul Romaniei. Kilometri suplimentari in afara retelei nu se taxeaza, companiile de curierat partenere acoperind, in ansamblu, 100% din suprafata tarii. Exceptiile privind termenul de livrare si/sau taxa de transport vor fi comunicate clientilor telefonic sau prin e-mail, odata cu confirmarea comenzii. 
Termenul de livrare pentru piesele aflate in stoc este 1-2 zile lucratoare, din momentul expedierii. 
Termenul de livrare pentru piesele aduse pe comanda speciala este de 10-30 de zile, in functie de furnizorul extern.
Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletului in momentul primirii acestuia, in prezenta curierului si solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect nu va fi luata in considerare.

Factura si dovada plata
Factura aferenta unei comenzi este transmisa, in format pdf, pe adresa de e-mail furnizata de client SI/SAU in varianta tiparita, in interiorul coletului.
La plata ramburs, dovada platii o reprezinta chitanta/bonul emis de catre curier pentru contravaloarea incasata. In cazul platii prin transfer bancar, operatiunea se va regasi in extrasul dvs. de cont lunar sau pe documentul emis de entitatea ce incaseaza totalul de plata (de exemplu prin mandat postal, la orice oficiu apartinand de Posta Romana).      

Garantie
Conform legislatiei in vigoare, ADAL MOTORS acorda garantie produselor importate, distribuite si/sau comercializate - informatii detaliate in format pdf aici.

Politica de confidentialitate
ADAL MOTORS SERVICE SRL, in calitate de administrator al website-ului www.adalmotors.ro, se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal, conform Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, scop in care a creat si aplica prezenta politica de confidentialitate. Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune termenilor si conditiilor de utilizare si politicii de confidentialitate, implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegere dintre parti. Colectarea datelor cu caracter personal se face in vederea facturarii și livrarii produselor comandate de  dumneavoastra, precum si pentru transmiterea de informatii privind ofertele și promotiile de produse. Datele nu vor fi transmise catre terte persoane si nu vor fi folosite in alte scopuri decat  pentru cele enuntate mai sus. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati: de dreptul de acces si interventie asupra datelor personale, de a va opune preluarii datelor personale si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, puteti transmite o cerere scrisa, datata si semnata, pe adresa societatii noastre.

Dreptul  la retragere
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta, aveti dreptul  de a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere, in termen de 14 zile, incepand de la data la care dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat transportatorul, intrati in posesia fizica a produsului si ati platit produsul. Doar persoanele fizice au dreptul de retragere. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, prin completarea unui Formular de retragere, care se transmite prin e-mail, la adresa office@adalmotorsservice.ro, iar noi va vom transmite fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Produsele care fac obiectul dreptului de retragere vor fi returnate de dumneavoastra in termen de maxim 14 zile de la data comunicarii deciziei de retragere. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Costurile directe legate de returnarea produselor sunt suportate de catre cumparator. ADAL MOTORS SERVICE SRL va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, prin banca, in contul mentionat de dumneavoastra in Formularul de retragere, in termen de 14 zile bancare de la data primirii produsului returnat.
Exceptii de la dreptul de retragere:
1. Cumparatorul nu a transmis Formularul de retragere in termenul de 14 zile de la primirea produselor;
2. Produsele aduse pe comenzi speciale, la cererea expresa a Cumparatorului;
3. Consumabile;
4. Produsele care sunt, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
5. Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
Orice alte situatii  privind dreptul de retragere se solutioneaza in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2014.

Returnare produse
Orice returnare legata de un produs reclamat ca defect in perioada de garantie, comandat gresit de Client sau livrat gresit de Vanzator va fi notificata in prealabil de catre Client. In oricare din situatii, va stam la dispozitie cu gasirea unei modalitati de solutionare reciproc acceptabila. In cazul in care produsul trimis este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, Clientul va returna produsul in termen de 48 de ore de la primire, si poate solicita inlocuirea acestuia sau restituirea sumelor platite. Produsele comandate gresit de client pot fi returnate, cu conditia suportarii costurilor de transport de catre acesta. Produsele livrate gresit de Vanzator vor fi returnate, cu suportarea costurilor de transport de catre acesta. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o suma pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Produsele se vor returna prin una din firmele noastre partenere de curierat si ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletelor trimise de catre clientii care nu respecta aceasta cerinta.

 
Va multumim.
Shopping Cart mai mult
0 produse
Nou!

http://adalmotors.com